19 Nisan 2011 Salı

Deni Alar

Tam İsmi: Deni Alar

Uyruk: Avusturya

Oynadığı Klüp: Kapfenberg

Mevkii: Forvet

Doğum Tarihi: 18.01.1990

Boy: 1,85

Ayak: Sol





Geçtiğimiz günlerde adı basında Beşiktaş'la anılınca, kimdir, necidir diye merak ettim ve bu hafta sonu takımının oynayacağı maçı seyretmeye karar verdim. İyi de yapmışım. Çünkü Avusturya'dan şahane bir forvetin çıkmak üzere olduğunu öğrenmiş oldum.

Alar, pivot santrafor deseniz; değil. Hareketli, topu alıp giden, ikinci forvet oyuncusu deseniz; yine değil. İkisinin karışımı bir oyuncu. Bu tabir biraz garip gelebilir ama öyle. Top saklama, arkadaşlarına servis yapma yeteneği de var; ver-kaça girip, top sürüp pozisyona girme yeteneği de. Hava hakimiyetini, tekniğini beğendim. Hızı da fena değil. Son vuruşlarının da ne kadar etkili olduğunu anlatmaya gerek yok. Video'da az da olsa belli oluyor zaten. Müthiş soğukkanlı bir oyuncu.

Fiziki açıdan eksik yanları var gibi. Eğer onu da geliştirirse tutulması zor bir forvet oyuncusu olur.

Beşiktaş Alar'ı alırsa hayıflanırım açıkçası. Yalnızca bir maç izlememe rağmen bayağa bir etkiledi beni. Geleceği oldukça parlak diye düşünüyorum.

Bu sezona ait istatistikleri: (Şu ana kadar)

32 Maç: 16 gol, 6 asist. Toplam dakika: 2438.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder